Do oblasti umění vstupuje již na přelomu 60. a 70. let pod vlivem písničkářů (Bob Dylan, Donovan, Bulat Okudžava a Vladimír Vysocký). Profesionálním hudebníkem – písničkářem je od roku 1979. Jeho písně vycházejí na nemnohých gramofonových deskách a jen občas, zejména pro jeho protisocialistické zaměření.
V roce 1989 píše divadelní poetickou a hudební koláž Skutečně jsem nechtěl ublížit nikomu, která se stává jedním z kmenových představení Divadla na provázku v Brně a hraje se rekordní počet repríz nejen v tehdejším Československu, ale i v Rakousku, Německu a Polsku. Tato divadelní hra vychází i na historické první LP desce Divadla na provázku. Jeho spolupráce s divadlem dostává širší rozměr – vystupuje Na Provázku v představení Marka Rozovského Koncert V…, píše scénickou hudbu a písně k několika představením divadla Brett ve Vídni, kde také v inscenaci Alibis vystupuje nejen jako autor hudby a písní, ale rovněž jako jejich interpret a herec.
Se svou skupinou BOWLE účinkuje v letech 1989 – 1994 na několika stovkách koncertů v Rakousku, Německu, Polsku, Holandsku, Rusku, Ukrajině, Kazachstánu atd. Z těchto turné vychází i první CD BOWLE 92 – 93 LIVE
V roce 1990 prvně navštěvuje Bulata Okudžavu na jeho chatě v Pěredělkinu u Moskvy. V tomtéž roce zakládá uměleckou agenturu a posléze i hudební
vydavatelství Free Art, zastupuje nejvýznamnější osobnosti československé hudby, jimž později vydává LP, CD a MC.
V roce 1994 vychází jeho první CD šansonů Šansony a písně a první prozaická literatura, historická povídka z antického Říma Osud jménem Pertinax. V tomtéž roce se začíná věnovat i televizní tvorbě – jako scénárista a režisér natočil sérii asi 20 cestopisných reportáží zejména z Itálie a Řecka. Jeho cestopisné reportáže o Toskánsku byly oceněny na festivalu v italském Varese.
V roce 1995 točí svůj první umělecký dokumentární film Naděje a stesky Bulata Okudžavy. Na tento film v příštích čtyřech letech naváže ještě dalších 12 filmů, které dohromady vytvoří kritikou i publikem vysoce ceněný cyklus Básníci Evropy, v němž byly zachyceny osobnosti takového formátu jako Donovan (Irsko), Hugues Aufray (Francie), Ian Anderson z Jethro Tull (Anglie) ad. Tyto filmy se staly součástí exkluzívní nabídky České televize na festivalu TV tvorby v Cannes. Jako poslední český žurnalista se sešel s Gilbertem Bécaudem
V říjnu 1995 se na pozvání Jiřího Vondráka uskutečňují jediné a poslední koncerty Bulata Okudžavy v České republice – z tohoto koncertu vychází i
limitovaníá serie CD a hodinový záznam České televize.
V druhé polovině devadesátých let vydává další tři knihy – Miroslav Donutil – Uprostřed běhu (životopisná kniha o herci Národního divadla), Bulat Okudžava – poslední koncert (kniha vzpomínek na koncert Bulata Okudžavy v Brně a Praze) a knihu pro děti Pohádky z Dobráčkova.
V roce 1998 končí s hudbou jako s hlavním zdrojem obživy a věnuje se hlavně televizní tvorbě. V roce 2000 se stává jeho partnerem ve Free Artu producent a televizní scénárista Pavel Loffelmann a jako jejich první společné dílo vzniká epos třinácti hodinových filmů o historii československého folku Legendy folku a country. Ve stejném roce natočil první z cyklu 36 filmů o osobnostech české autorské písně Uprostřed běhu.
V příštích letech (a vlastně dodnes) občas koncertuje, zejména v zahraničí (Rusko, Polsko, Bělorusko, Finsko, Rakousko, Německo aj.) a to jednak sám a jednak v vícenárodnostních sestavách při příležitostech např. výročí Vladimíra Vysockého, Bulata Okudžavy atd. Z těchto turné vyšlo i několik kompilací na CD.
Ke dnešnímu dni vydal 8 CD, 14 knih, napsal 3 divadelní hry a natočil cca 150 televizních filmů, koncertů a hudebních magazínůAny text will do. Description for this block. You can use this space for describing your block.